Akvarel 861 Опубліковано: 14 березня, 2017 Дівчата потрібна ваша допомога. На поч грудня замовила чоловіку наколінник. На наступний день замовила ще один брату. У січні продавець сам подовжив термін захисту покупця до поч квітня. Минулого тижня я відкрила спор, оскільки товар не прийшов. Братові вже замовлення неактуальне. Продавець почав просити закрити спор і ще почекати. Я описала ситуацію і попросила повернути гроші за один, а інший якщо не прийде до кінця березня вислати повторно. Продавець більше не відповідав. Рішення Алі - повернути мені товар назад продавцю. Чому таке вирішення спору? Написала знову продавцю, що не можу нічого повернути, оскільки товар не отримала. Знову просить закрити спор і почекати до кінця березня. Я закрила. А з Алі приходять нагадуваня написати номер посилки ( якою я мала б відправити продавцю назад товар) інакше сделка автоматично буде закрита і гроші перераховані продавцю. Що мені далі робити? 1 lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
lana19 20 597 Опубліковано: 14 березня, 2017 1. Галка! Никогда не закрывай спор по просьбе продавца! 2.http://activities.aliexpress.com/ru/help/home.php?aff_platform=aaf&cpt=1489490331214&sk=VnYZvQVf&aff_trace_key=48d25ff218f9441bbbe6628d6556064b-1489490331214-09245-VnYZvQVf Задай вопрос там- как тебе лучше поступить Онлайн чат Если есть еще возможность -открывай спор заново 1 Юлькин reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 15 березня, 2017 К сожалению да, спор нельзя закрывать. А продавец мог дать любой номер для али в ваш город. ФИО не пишется в треках. Али получил трек-номер об отправки, вы закрыли спор... Это один из вариантов. А там их масса... 1 lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
спокусницЯ 6 538 Опубліковано: 16 березня, 2017 А я про платную доставку! заказываю у продавца уже второй раз. Сейчас получилось, что доставка - 0,5 от стоимости заказа. Сделала заказ, но не оплатила. Написала, что увы, очень большая доставка и мне не выгодно. сегодня пришло письмо, сумма заказа изменена, просто убрал всю стоимость доставки. кстати! заметила, что раньше при клике оплатить приходила смс с просьбой подтвердить. а теперь не приходит, кликнуло и оно само сняло деньги. Можно это изменить? 5 LLika, Miloviza, valuhka та 2 others reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 16 березня, 2017 Мне вообще китайскую посылку новая почта притарабанила) Ни трека, ни номера склада. Ну они конечно выдают))) Я так понимаю сейчас НП будет этим промышлять. 1 lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
lana19 20 597 Опубліковано: 16 березня, 2017 Так уже давно промышляет. Причем, от УП - можно было проследить посылку до самого дома по треку. От НП - след заканчивается в Киеве. Потом они назначают свой трек - и отследить его уже нельзя 1 Miloviza reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 16 березня, 2017 @lana19,и домой не приносят) Удивляет то, что в нынешних реалиях взять и укрпочты отодрать такой кусок доставок. Странная политика. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
pygovka 487 Опубліковано: 16 березня, 2017 @lana19, Лана можно отследить, ну у меня получалось отследить те что новая почта доставляла. и потом ещё смс приходила и сами звонили и спрашивали, на какое отделение доставить чтоб мне удобно было заьрать. 1 спокусницЯ reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
lana19 20 597 Опубліковано: 16 березня, 2017 Наташа! У меня не получалось. Но смс приходит Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
спокусницЯ 6 538 Опубліковано: 16 березня, 2017 А вот у меня на Укрпочте вааще никаких документов не спрашивают.Пришла, фамилию сказала - посылку отдали. Понимаю. что из-за этого я и не получила парочку 1 bendim reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Юлькин 5 450 Опубліковано: 16 березня, 2017 Девчата, а мне и новая почта и мистэкспресс китайские посылки возят домой!!! Пару раз из НП пообещали и не привезли, я пожаловалась там кому-то, кто мне звонил, видать кто то выше нашего филиала, после этого везут домой как миленькие )))) Причем на посылках указана стоимость доставки 10-13 грн, тоесть я оплатила при оплате товара, так шо пусть везут. А было не раз, что из обычной почты кидали мне чужие посылки, потом отзванивала и отдавала, видно так кому то и мои отдали, но никто не перезвонил (((( 3 lana19, nestr та Miloviza reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 17 березня, 2017 Новая почта тоже не шибко правильная. Отдали в отделение просто по фамилии на имя Елена мужчине. 2 nestr та lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 17 березня, 2017 @Юлькин, в следующий раз обязательно спрошу разве не должны везти домой... 3 lana19, nestr та Юлькин reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 17 березня, 2017 Аха-ха! В горячей линии сказали, что менеджер должен звонить и спрашивать будет ли удобно забирать в отделение. А он спрашивает в каком отделение удобно) Можно в общем отказываться и говорить чтобы везли домой. Я так из вредности буду делать пока нормально везти себя не будут)) 4 lana19, nestr, Юлькин та 1 other reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Юлькин 5 450 Опубліковано: 17 березня, 2017 мне звонят и спрашивают как мне удобно забрать посылку в отделении или доставка домой. Конечно я выбираю второе, иногда и сами забираем, когда рядом, у нас развозят после 6 вечера. 2 nestr та Miloviza reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Ellena 1 Опубліковано: 26 березня, 2017 заказала на али часики за 5 долларов, уже месяц прошел а их ни духом не нюхом, чувствую что таки не приедут( Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
lana19 20 597 Опубліковано: 26 березня, 2017 @Ellena, Значит, откроешь спор Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
ang-kay 8 135 Опубліковано: 26 березня, 2017 Мне и Укрпочта и Новая почта посылки домой привозят. Причем НП присылает заранее смс. что доставят в этот день. А потом еще и перезванивают, что везут. Укрпочта бывыало через забор швыряла, а последнее время подвозит почтальон, звонит по телефону и ждет , когда выйду и заберу. Но я не часто заказываю. 3 Miloviza, Юлькин та lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Miloviza 3 507 Опубліковано: 27 березня, 2017 @ang-kay,мне через забор НП каждый второй раз оставляют) Один раз принтер умудрились через забор "оставить". Звонили заранее только Мист экспресс. И то потому что едут с другого города. Теперь и они халтурят. Стук в дверь, выхожу мист) А укрпочта не носит, мне там бабушку жалко. Она звонит - я забираю. Я её как под дождем на велике увидела несущую посылку...это ужас! Условия работы у людей... Так и договорились, что может не ходить. 1 lana19 reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
ang-kay 8 135 Опубліковано: 27 березня, 2017 Тогда еще НП не занималась доставкой. Только укрпочта и экспресс. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Akvarel 861 Опубліковано: 28 березня, 2017 Дівчата, Алі 7років, маю кілька спеціальних купонів. Як іх використати? Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
LLika 1 283 Опубліковано: 30 березня, 2017 @Akvarel, Галка, розібралась як використати спецкупони? Поділись знаннями))) У мене також є кілька штук, але що з ними далі робити? Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
lana19 20 597 Опубліковано: 30 березня, 2017 Как использовать купон на Алиэкспресс в мобильном приложении http://ali-express.info/help/kak-ispolzovat-kupon-aliexpress-mobile-app.html еще http://pokupandex.ru/discounts/2/kupony-aliexpress.html Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Мариночка 690 Опубліковано: 30 березня, 2017 (змінено) Девочки,сейчас спец купоны на али так работают:вы находите товары,к которым применимы эти купоны,там будет видно(на купоне) сумму скидки и сумму минимального заказа.Если вас все устраивает,добавляете товар в корзину и скидка автоматически отобразится в окне заказа Но скидка одного купона идет только на заказ,сделанный в одном магазине,а не на али в целом Змінено 30 березня, 2017 користувачем Мариночка 4 Юлькин, lissaKi, lana19 та 1 other reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Amminka 9 Опубліковано: 6 квітня, 2017 МістЕкспрес, що цікаво, теж декілька разів додому приносили, що особливо радує з врахуванням того, що в мене новобудова в такому районі виросла, куди ще маршрутки не їздять і до найближчої зупинки топати добрих хвилин 10-15 )) А по УкрПошті добре що хоч дзвонять, я вже якось знайду час щоб підійти. До речі, добре проглядайте каталог при замовленні чогось на Алі, і найкраще сортувтаи по -ксті замовлень, якщо щось шукаєте!! Бо ті продавці, в кого типу "безплатна" доставка, в більшості випадків просто закладають її в ціну, та ще й запасом! В результаті, той же товар навіть з платною доставкою може коштувати дешевше, та ще й доставляють різні перевізники (Китай), що теж впливає на ціну!! 5 Уляна-ляна, LLika, lana19 та 2 others reacted to this Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах